Urodził się w Wellington, w Nowej Zelandii, kiedy miał dwa lata, jego rodzina przeniosła się do Australii. Ukończył Swinburne Film School w 1988 roku, zyskał reputację nowatorskiego i utalentowanego reżysera wideoklipów oraz reklam. Został wybrany przez giganta w świecie reklamy – McCann Erickson, by wprowadzić na rynek amerykański napój „Powerade” w Australii. Jego dokonania przekroczyły oczekiwanie, gdy reklama została wybrana do promocji produktu w całych Stanach Zjednoczonych i otrzymała nagrodę Gold Mobius. Zaraz po ukończeniu szkoły związał się z Cherub Pictures i reżyserował wideoklipy dla największych australijskich artystów, takich jak Crowded House, Jenny Morris, Diesel, James Reyne, Cruel Sea oraz The Church uhonorowany MTV Awards. Film zawsze był głównym celem Dominika, ale po ukończeniu Swinburne zdecydował się rozwijać swoje techniczne zdolności przed nakręceniem pierwszego obrazu fabularnego. „Z natury interesuje się wszystkim” – śmieje się autor zdjęć, Geoffrey Hall. „Kiedy tylko ma jakiś pomysł, natychmiast chce go wypróbować”. „Technicznie jest niesamowicie bystry, każdy projekt, przy którym razem pracowaliśmy, był bardzo ambitny” – to zdanie Michele Bennett, producentki i partnera w pracy od ośmiu lat. „Jest najbardziej inspirującym reżyserem, jakiego spotkałam” – podkreśla. „Bez względu na to, jakie jest zadanie, Andrew zawsze wymyśli coś niezwykle nowatorskiego i pomysłowego.”
|