Zwiastuny podczas Super Bowl
Mikołaj Rój | 2017-01-30Źródło: darkhorizons.com

Super Bowl odbywa się w najbliższy weekend i jak co roku, niektóre studia filmowe używają imprezy jako narzędzia promocyjnego do swoich nowych filmów.
Tytuły nie zostały ujawnione, ale cztery studia wykupują miejsca antenowe w tym Disney, Fox, Sony i Paramount. Disney zarezerwował dwa spoty. Najbardziej prawdopodobnym kandydatami są „Strażnicy Galaktyki Vol. 2 ” oraz „Piraci z Karaibów: Zemsta Salazara”. Fox ma dwa w tym jeden to prawdopodobniej „Logan”, a drugi natomiast to „Lekarstwo na życie". Paramount ma tylko jedno miejsce antenowe, które będzie wypełnione przez zwiastun filmu „Słoneczny Patrol". Uniwersal ma prawdopodobnie zaprezentuje kolejną część „Szybcy i Wściekli". Wreszcie Sony ujawni zapowiedź „Spider-Man: Homecoming”. Uwagę należy zwrócić jeszcze na sam koszt takiej transmisji, każde 30 sekund reklamy podczas przerwy wielkiego meczu kosztuje niebagatelne 5 milionów dolarów.
Tytuły nie zostały ujawnione, ale cztery studia wykupują miejsca antenowe w tym Disney, Fox, Sony i Paramount. Disney zarezerwował dwa spoty. Najbardziej prawdopodobnym kandydatami są „Strażnicy Galaktyki Vol. 2 ” oraz „Piraci z Karaibów: Zemsta Salazara”. Fox ma dwa w tym jeden to prawdopodobniej „Logan”, a drugi natomiast to „Lekarstwo na życie". Paramount ma tylko jedno miejsce antenowe, które będzie wypełnione przez zwiastun filmu „Słoneczny Patrol". Uniwersal ma prawdopodobnie zaprezentuje kolejną część „Szybcy i Wściekli". Wreszcie Sony ujawni zapowiedź „Spider-Man: Homecoming”. Uwagę należy zwrócić jeszcze na sam koszt takiej transmisji, każde 30 sekund reklamy podczas przerwy wielkiego meczu kosztuje niebagatelne 5 milionów dolarów.
