"Zabójczy poradnik" promuje najnowszą komedią Andrzeja Saramonowicza
Arkadiusz Chorób | 2010-12-22Źródło: Informacja prasowa
Dystrybutor filmu "Jak się pozbyć cellulitu" przygotował oryginalną zabawę. Konkurs, w którym internauci muszą wykazać się sprytem, zdolnością logicznego myślenia i szybkiego kojarzenia faktów. Do zdobycia są atrakcyjne rekwizyty z planu i zaproszenia na galę z udziałem gwiazd.
24 grudnia 2010 roku, w Wigilię Bożego Narodzenia, startuje „Zabójczy poradnik”, internetowa zabawa będąca częścią kampanii reklamowej filmu pt. : „Jak się pozbyć cellulitu”, najnowszej komedii Andrzeja Saramonowicza, współtwórcy takich filmowych hitów jak: „Lejdis” i „Testosteron”.
„Zabójczy poradnik” to konkurs, w którym internauci mają okazję wygrać filmowe rekwizyty z planu komedii „Jak się pozbyć cellulitu”. W puli nagród znajdują się damskie kreacje, w których grały Magdalena Boczarska, Dominika Kluźniak i Maja Hirsch, a także… narzędzia tortur, które są pasją Ewy Silberberg, jednej z głównych bohaterek filmu, organizującej wystawę pod niebanalnym tytułem: ”Sztuka okaleczania”!
Aby wygrać jeden z siedmiu rekwizytów i podwójne zaproszenie na uroczystą premierę filmu, która będzie miała miejsce 2 lutego 2011 roku w Warszawie, należy rozwiązać serię podchwytliwych łamigłówek i zagadek. Zbierając ukryte w sieci wskazówki i tropy, internauci mają za zadanie jako pierwsi odnaleźć stronę www gwarantującą przyznanie nagrody. Jednak zadanie wcale nie jest proste! Żeby poprawnie zinterpretować ślady pozostawione przez autorów konkursu, i dotrzeć do kolejnego etapu gry, należy wykazać się inteligencją, sprytem, zdolnością logicznego myślenia i łączenia faktów. Wskazówki będą ukryte na stronach partnerów konkursu „Zabójczy poradnik”: Wrzuta.pl, Orange.pl, Filmtok.pl, Samosia.pl, Ipla.tv, We-dwoje.pl, Fmix.pl, Party oraz na profilu filmu na Facebook.
W ramach zabawy, pod koniec każdej z siedmiu odsłon „Zabójczego poradnika”, w Internecie zostaną ujawnione ekskluzywne plakaty promujące najnowszy projekt Andrzeja Saramonowicza.
Dziś poster nr 1 otwierający naszą zabawę. Wynika z niego niezbicie, że do prawdy „Jak się pozbyć cellulitu” trzeba się naprawdę głęboko dokopać, co może nie jest sposobem wyrafinowanym, ale skutecznym i prostym. Chwilami wręcz zabójczo prostym…Zapraszamy do udziału!
Konkurs będzie trwał siedem tygodni – od 24 grudnia 2010 do 6 lutego 2011. Użytkownicy mogą dowiedzieć się więcej o „Zabójczym poradniku” i „Jak się pozbyć cellulitu” z oficjalnego like page filmu: http://www.facebook.com/pages/Jak-sie-pozbyc-cellulitu/104614069607389.
"Jak się pozbyć cellulitu" trafi do kin 4 lutego 2011r.
24 grudnia 2010 roku, w Wigilię Bożego Narodzenia, startuje „Zabójczy poradnik”, internetowa zabawa będąca częścią kampanii reklamowej filmu pt. : „Jak się pozbyć cellulitu”, najnowszej komedii Andrzeja Saramonowicza, współtwórcy takich filmowych hitów jak: „Lejdis” i „Testosteron”.
„Zabójczy poradnik” to konkurs, w którym internauci mają okazję wygrać filmowe rekwizyty z planu komedii „Jak się pozbyć cellulitu”. W puli nagród znajdują się damskie kreacje, w których grały Magdalena Boczarska, Dominika Kluźniak i Maja Hirsch, a także… narzędzia tortur, które są pasją Ewy Silberberg, jednej z głównych bohaterek filmu, organizującej wystawę pod niebanalnym tytułem: ”Sztuka okaleczania”!
Aby wygrać jeden z siedmiu rekwizytów i podwójne zaproszenie na uroczystą premierę filmu, która będzie miała miejsce 2 lutego 2011 roku w Warszawie, należy rozwiązać serię podchwytliwych łamigłówek i zagadek. Zbierając ukryte w sieci wskazówki i tropy, internauci mają za zadanie jako pierwsi odnaleźć stronę www gwarantującą przyznanie nagrody. Jednak zadanie wcale nie jest proste! Żeby poprawnie zinterpretować ślady pozostawione przez autorów konkursu, i dotrzeć do kolejnego etapu gry, należy wykazać się inteligencją, sprytem, zdolnością logicznego myślenia i łączenia faktów. Wskazówki będą ukryte na stronach partnerów konkursu „Zabójczy poradnik”: Wrzuta.pl, Orange.pl, Filmtok.pl, Samosia.pl, Ipla.tv, We-dwoje.pl, Fmix.pl, Party oraz na profilu filmu na Facebook.
W ramach zabawy, pod koniec każdej z siedmiu odsłon „Zabójczego poradnika”, w Internecie zostaną ujawnione ekskluzywne plakaty promujące najnowszy projekt Andrzeja Saramonowicza.
Dziś poster nr 1 otwierający naszą zabawę. Wynika z niego niezbicie, że do prawdy „Jak się pozbyć cellulitu” trzeba się naprawdę głęboko dokopać, co może nie jest sposobem wyrafinowanym, ale skutecznym i prostym. Chwilami wręcz zabójczo prostym…Zapraszamy do udziału!
Konkurs będzie trwał siedem tygodni – od 24 grudnia 2010 do 6 lutego 2011. Użytkownicy mogą dowiedzieć się więcej o „Zabójczym poradniku” i „Jak się pozbyć cellulitu” z oficjalnego like page filmu: http://www.facebook.com/pages/Jak-sie-pozbyc-cellulitu/104614069607389.
"Jak się pozbyć cellulitu" trafi do kin 4 lutego 2011r.