Paisa Films producent wiodący najnowszego filmu Macieja Ślesickiego „Trzy minuty. 21:37” ma przyjemność przybliżenia Państwu bezprecedensowych w rodzimej kinematografii działań promocyjnych wokół filmu realizowanych przez firmę producencką.
W połowie 2010 roku, kiedy znana była data premiery „Trzech minut. 21:37”, Paisa Films postanowiła stworzyć duży projekt ambient marketingowy (niestandardowy). Zleciła zewnętrznej firmie, Studio Esencja, przygotowanie portalu społecznościowego i umieszczenie go na domenie: www.wkurzamnie.to.
Równolegle, studio filmowe Paisa Films przygotowywało aktora Pawła Kaczmarka do roli pomysłodawcy i założyciela portalu. Kaczmarek, absolwent Warszawskiej Szkoły Filmowej, zagrał w filmie „Trzy minuty. 21:37” drugoplanową rolę złodzieja samochodów.
Portal, wyposażony w najnowocześniejsze narzędzia internetowe, został uruchomiony 3 stycznia 2011 roku i od razu trafił do licznej grupy internautów, którzy wypełnili go treścią, przyciągnął też zainteresowanie przedstawicieli mediów. Chcąc wciągnąć do społeczności portalu maksymalną liczbę użytkowników w Paisa Films podjęto decyzję o produkcji filmu będącego reklamą wirusową portalu wkurzamnie.to.
Efektem udanej kampanii viralowej wokół filmu „Uber Dziadek…” był gwałtowny wzrost popularności portalu wkurzamnie.to. Dzisiaj (29 marca 2011 roku) liczba unikalnych użytkowników przekroczyła 30,000.
W momencie wzrostu popularności portalu, studio Paisa Films zaczęło umieszczać na nim wcześniej przygotowane filmy, w których aktor Modest Ruciński odtwarzał postać Chłopca z filmu „Trzy minuty. 21:37”. W kolejnych filmach jego postać dzieliła się ze społecznością portalu wkurzamnie.to problemami, które bezpośrednio odnosiły się do fabuły filmu.
W dniu 29 marca w poście umieszczonym na wkurzamnie.to, Maciej Ślesicki zwrócił się bezpośrednio do użytkowników portalu, wyjaśnił zasady gry w jaką zostali wciągnięci i niejako w ramach zadośćuczynienia ogłosił, że oddaje gotowy i świetnie działający portal w ręce internautów.
Studio Paisa Films zleciło również wykonanie gry promującej film na portalu społecznościowym Facebook. Aplikacja łączy cechy gry decyzyjnej, komiksu i filmu, co jest absolutną nowością w polskim internecie. Zostało w niej wykorzystanych wiele fragmentów „Trzech minut. 21:37”, które nie znalazły się w ostatecznej wersji filmu. Grę przygotowało Studio Esencja a plansze komiksowe zostały wykonane przez Janusza Ordona, grafika pracującego także przy innej produkcji studia Paisa Films, pełnometrażowej animacji "Jeż Jerzy". Gra również odniosła sukces, w chwili obecnej gra w nią 5,000 osób.
Zakres i oryginalność działań promocyjnych producenta wiodącego filmu „Trzy minuty. 21:37” nie mają precedensu w polskim kinie. Paisa Films odważnie korzystała z potencjału internetu do promocji oryginalnego filmu z ważnym przesłaniem – sięgając po metody przynajmniej niekonwencjonalne.
do niestandardowych form promocji ich utworów.