Zwiastun filmu „Dzieciak rządzi” dla fanów „Pięknej i Bestii”
Natalia Klamecka | 2017-03-20Źródło: hollywoodreporter
DreamWorks Animation stworzyła specjalny zwiastun dla widzów rywalizującej disneyowskiej produkcji.
"Jeśli nie możesz ich pokonać, dołącz do nich" - tak przynajmniej myśleli twórcy nowego zwiastuna filmu animowanego „Dzieciak rządzi” o władczym bobasie z aktówką, któremu głosu użycza Alec Baldwin.
W weekend wytwórnia DreamWorks Animation wypuściła zwiastun swojej animacji przed konkurencyjną „Piękną i Bestią”. Publiczność w oczekiwaniu na disneyowską produkcję mogła zobaczyć animowane wersje świecznika Płomyka i zegara Trybika, bohaterów adaptacji klasycznego musicalu z 1991 roku.
Okazało się jednak, że Płomyk i Trybik to dwie zabawki, którymi tytułowy Dzieciak bawi się, mówiąc do widzów: „Cóż, podjęliście wspaniałą decyzję, przychodząc dziś na ten film. Jesteście bardzo bystrzy, pozwólcie więc, że wam coś powiem. 31 marca, wychodzi mój film, animacja DreamWorks, „Dzieciak rządzi””. Następnie zwiastun niepostrzeżenie przechodzi do scen z zapowiedzianego filmu.
Tak bezpośrednie odnoszenie się jednej wytwórni do filmu innej jest co najmniej niekonwencjonalne. DreamWorks Animation zdawała sobie jednak sprawę z faktu, że „Piękna i Bestia” odniesie sukces i umiejętnie go wykorzystała.
DWA, wytwórnia sprzedana w zeszłym roku przez Jeffrey’a Katzenberga NBCUniversal, miała rację. Disneyowska produkcja bije rekordy: zarobiła 170 milionów dolarów jako box office w Ameryce północnej i 350 milionów na świecie.
“Zazwyczaj nie wypuszcza się zwiastunów zaledwie dwa tygodnie przed filmem. Ostatni trailer powinien pojawić się 3 miesiące przed premierą” mówi Jim Gallagher, specjalista od marketingu w DWA. „Zależało nam na wyzyskaniu sukcesu „Pięknej i Bestii” i porozumienia się z publicznością w nieoczekiwany sposób”.
“Dzieciak rządzi” wchodzi do amerykańskich kin 31 marca. W Polsce zobaczymy go 21 kwietnia.
"Jeśli nie możesz ich pokonać, dołącz do nich" - tak przynajmniej myśleli twórcy nowego zwiastuna filmu animowanego „Dzieciak rządzi” o władczym bobasie z aktówką, któremu głosu użycza Alec Baldwin.
W weekend wytwórnia DreamWorks Animation wypuściła zwiastun swojej animacji przed konkurencyjną „Piękną i Bestią”. Publiczność w oczekiwaniu na disneyowską produkcję mogła zobaczyć animowane wersje świecznika Płomyka i zegara Trybika, bohaterów adaptacji klasycznego musicalu z 1991 roku.
Okazało się jednak, że Płomyk i Trybik to dwie zabawki, którymi tytułowy Dzieciak bawi się, mówiąc do widzów: „Cóż, podjęliście wspaniałą decyzję, przychodząc dziś na ten film. Jesteście bardzo bystrzy, pozwólcie więc, że wam coś powiem. 31 marca, wychodzi mój film, animacja DreamWorks, „Dzieciak rządzi””. Następnie zwiastun niepostrzeżenie przechodzi do scen z zapowiedzianego filmu.
Tak bezpośrednie odnoszenie się jednej wytwórni do filmu innej jest co najmniej niekonwencjonalne. DreamWorks Animation zdawała sobie jednak sprawę z faktu, że „Piękna i Bestia” odniesie sukces i umiejętnie go wykorzystała.
DWA, wytwórnia sprzedana w zeszłym roku przez Jeffrey’a Katzenberga NBCUniversal, miała rację. Disneyowska produkcja bije rekordy: zarobiła 170 milionów dolarów jako box office w Ameryce północnej i 350 milionów na świecie.
“Zazwyczaj nie wypuszcza się zwiastunów zaledwie dwa tygodnie przed filmem. Ostatni trailer powinien pojawić się 3 miesiące przed premierą” mówi Jim Gallagher, specjalista od marketingu w DWA. „Zależało nam na wyzyskaniu sukcesu „Pięknej i Bestii” i porozumienia się z publicznością w nieoczekiwany sposób”.
“Dzieciak rządzi” wchodzi do amerykańskich kin 31 marca. W Polsce zobaczymy go 21 kwietnia.