Polskie marki partnerami hollywoodzkiej produkcji „Dolina Bogów”
Ewa Balana | 2019-09-17Źródło: Centrum Prasowe PAP
Polsko-hollywoodzka produkcja „Dolina Bogów” zakwalifikowana została do głównego konkursu na 44. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni. W ramach festiwalu odbędą się pierwsze pokazy długo wyczekiwanego filmu Lecha Majewskiego oraz spotkania z twórcami, w tym Berenice Marlohe, znaną do tej pory szerszej publiczności z filmu o perypetiach Jamesa Bonda. Zdjęcia do filmu, za które wraz z Lechem Majewskim odpowiedzialny był Paweł Tybora powstawały nie tylko w Valley of the Gods, w stanie Utah, ale i w zamkach i pałacach południowej Polski. O kostiumy do filmu zadbała Ewa Kochańska. Reżyser zaprosił do współpracy także projektantkę Ewę Minge oraz polskie marki modowe Pako Lorente i Kazar.
Niezwykle elegancko prezentują się Josh Hartnett i John Malkovich w szytych na miarę garniturach i koszulach, które do filmu stworzyła marka Pako Lorente, zajmującą się projektowaniem, produkcją i sprzedażą najwyższej jakości odzieży, docenianej przez współczesnych mężczyzn w Polsce oraz na wielu zagranicznych rynkach. Projektowane z dbałością o każdy szczegół, garnitury klasyczne, smokingowe oraz koszule stały się powodem, dla którego zaproszono producenta do współpracy przy projekcie „Dolina Bogów” i do ubrania głównych bohaterów.
Stylizacje gwiazd w filmie dopełniły buty i torebki marki Kazar, zaprojektowane z pasją i w zgodzie ze światowym wzornictwem. Kazar od lat podbija serca i gusta wszystkich miłośników mody w Polsce i na świecie. Marka była naturalnym wyborem kostiumografów tej niezwykłej hollywoodzkiej produkcji.
Film „Dolina Bogów” prezentowany po raz pierwszy szerszej publiczności w czasie 44. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni splata z sobą trzy wątki narracyjne. Pierwszy, archaiczna legenda Indian Navajo, opowiada o ich ziemi i bogach, którzy pod postacią skał-pomników zaludniają doliną zwaną Valley of the Gods. Drugi jest historią najbogatszego człowieka, Wesa Taurosa (John Malkovich), który z powodu osobistej tragedii ukrywa się przed światem zewnętrznym. Trzeci jest historią narratora, Johna Ecasa (John Hartnett), pisarza, który pracuje jako copywriter w firmie Taurosa.
Niezwykle elegancko prezentują się Josh Hartnett i John Malkovich w szytych na miarę garniturach i koszulach, które do filmu stworzyła marka Pako Lorente, zajmującą się projektowaniem, produkcją i sprzedażą najwyższej jakości odzieży, docenianej przez współczesnych mężczyzn w Polsce oraz na wielu zagranicznych rynkach. Projektowane z dbałością o każdy szczegół, garnitury klasyczne, smokingowe oraz koszule stały się powodem, dla którego zaproszono producenta do współpracy przy projekcie „Dolina Bogów” i do ubrania głównych bohaterów.
Stylizacje gwiazd w filmie dopełniły buty i torebki marki Kazar, zaprojektowane z pasją i w zgodzie ze światowym wzornictwem. Kazar od lat podbija serca i gusta wszystkich miłośników mody w Polsce i na świecie. Marka była naturalnym wyborem kostiumografów tej niezwykłej hollywoodzkiej produkcji.
Film „Dolina Bogów” prezentowany po raz pierwszy szerszej publiczności w czasie 44. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni splata z sobą trzy wątki narracyjne. Pierwszy, archaiczna legenda Indian Navajo, opowiada o ich ziemi i bogach, którzy pod postacią skał-pomników zaludniają doliną zwaną Valley of the Gods. Drugi jest historią najbogatszego człowieka, Wesa Taurosa (John Malkovich), który z powodu osobistej tragedii ukrywa się przed światem zewnętrznym. Trzeci jest historią narratora, Johna Ecasa (John Hartnett), pisarza, który pracuje jako copywriter w firmie Taurosa.